Оптимізація структури в Пенсійному фонді м. Києва

Оптимізація структури в Пенсійному фонді

Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві інформує Вас, що з 2016 року в Пенсійному фонді розпочато впровадження нової сучасної єдиної, централізованої системи призначення та виплати пенсій, яка дозволить в лічені хвилини обслуговувати людей, що є першим кроком у напрямі оптимізації як самої структури головного управління, так і штатної чисельності працюючих.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року №1055 “Про деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України”, передбачено проведення реорганізації управлінь Пенсійного фонду України в районах м. Києва шляхом їх об’єднання.

Дана реорганізація є суто організаційною і її мета – покращити якість роботи управління в пенсійній системі.

На базі 10 районних управлінь створюється три територіальні управління Пенсійного Фонду України в м. Києві, які будуть виконувати завдання та функції, покладені на органи Пенсійного фонду, на територіях декількох адміністративно-територіальних одиниць м. Києва:

1) Лівобережне об’єднане управління обслуговуватиме Дарницький, Деснянський та Дніпровський райони м. Києва;

2) Правобережне об’єднане управління обслуговуватиме Голосіївський, Святошинський та Солом’янський райони м. Києва;

3) Центральне об’єднане управління обслуговуватиме Оболонський, Печерський, Подільський та Шевченківський райони м. Києва.

До складу кожного з територіальних управлінь будуть входити всі відділи по напрямках роботи Пенсійного фонду.

Мова не йде про ліквідацію органів Пенсійного фонду в районах м. Києва. Фахівці з питань пенсійного забезпечення працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, кабінетах, як і до об’єднання.

На території міста Києва функціонують десять громадських приймалень  — фронт-офіси, які здійснюють прийом документів для призначення (перерахунку) пенсій та надають інші послуги з обслуговування громадян. В подальшому розглядається можливість здійснення розширення мережі громадських приймалень, в тому числі адміністративних центрів обслуговування громадян, де відвідувач зможе вирішити будь-яке питання: чи то призначення пенсії, чи то перерахунок, чи отримання консультації спеціаліста незалежно від місця реєстрації особи.

Реорганізація органів Пенсійного фонду України в м. Києві спрямована на покращення якості обслуговування кожного громадянина. Ці перетворення, в першу чергу, покликані суттєво вдосконалити та осучаснити сервіси пенсійної системи за ефективного та раціонального використання людських, матеріальних та фінансових ресурсів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий